Ce se intampla cand o femeie minte

 Ce se intampla cand o femeie minte

O croitoreasă cosea într-o după-amiază pe malul râului. La un moment dat îi căzu degetarul în apă. Femeia începu să plângă atât de tare, încât apăru Dumnezeu şi o întrebă:

- De ce plângi, copila mea?

Femeia îi povesti că şi-a scăpat degetarul în râu şi că are mare nevoie de el, pentru lucrul ei, prin care îşi ajută bărbatul să întreţină familia lor săracă. Dumnezeu băgă mâna în apă şi scoase un degetar de aur bătut cu rubine.

- Acesta este degetarul tău?

- Nu. răspunse femeia.

Dumnezeu căută din nou în râu şi scoase un degetar din aur bătut cu smaralde.

- Dar acesta, e degetarul tău?

- Nu, răspunse femeia.

În sfârşit scoase din apă un degetar de piele.

- Acesta e degetarul meu! spuse femeia bucuroasă.

Trimite pe Facebook:

 

 Văzând cât de cinstită e femeia, Dumnezeu i le dărui pe toate trei. Femeia plecă fericită acasă.

Peste câţiva ani femeia se plimba cu soţul ei pe malul râului. Bărbatul alunecă, căzu în apă şi dispăru în valuri. Femeia începu să plângă atât de tare încât Dumnezeu o auzi din nou şi veni să o întrebe ce necaz are:

- O, Doamne, soţul meu a căzut în râu, spuse femeia plângând.

Domnul se scufundă în valuri şi ieşi apoi la mal cu George Clooney.

- El este soţul tău?

- Da, răspunse femeia.

Dumnezeu se umplu de mânie:

- Ai minţit! Acesta nu este soţul tău!

Femeia răspunse:

- Doamne, te rog să mă ierţi dar şi să mă înţelegi. Dacă aş fi spus NU la George Clooney, l-ai fi scos apoi pe Brad Pitt. Dacă aş fi spus NU, din nou, l-ai fi adus apoi pe soţul meu. Şi dacă la el aş fi răspuns DA, mi i-ai fi dat pe toţi trei. Ştii Doamne, eu nu mai simt ca la 20 de ani, n-aş putea să port de grijă la trei bărbaţi. Doar DIN ACEST MOTIV am răspuns DA la George Clooney.

Dumnezeu impresionat, îi spuse femeii că poate să-l păstreze pe George Clooney.

MORALA:

Când o femeie minte, o face din cele mai bune şi onorabile motive, şi în interesul tuturor.

Trimite pe Facebook:









Nu stiu cine a scris aceasta gluma, insa mi-a placut si am decis ca trebuie sa o pastrez pe propriul meu blog, ca sa nu ametesc cautand-o pe internet daca vreodata voi dori sa mi-o reamintesc. Mi-as fi dorit sa pot descoperi cine a avut ideea acestui text si cine l-a scris, ca sa ii trec numele aici, unde ii este de drept locul. 

Daca stiti cumva numele autorului, va rog sa imi spuneti intr-un comentariu ca sa il pot nota aici. 

Am observat in ultimul timp ca a devenit destul de greu sa mai faci glume, caci nu stii niciodata cine se ofenseaza, cine se simte deranjat, cine are impresia ca respectiva gluma este chiar despre persoana sa. 

Imi amintesc cu nostalgie ca in vremurile de demult oamenii gustau orice fel de gluma. Blondele radeau la bancurile cu blonde, grasii radeau la glume cu si despre grasi, ochelaristii se distrau citind despre cei care poarta ochelari si tot asa. 

Aveti grija ce glume faceti, caci nu mai este o gluma sa faci omul sa se recunoasca intr-un banc. Va pup, doamnelor! 


Când o femeie minte, se creează o dinamică complexă de consecințe și implicări. Mințitul, în general, poate avea multiple motive și efecte, indiferent de gen, dar este important să explorăm particularitățile și reacțiile asociate cu minciuna în cazul femeilor.

În primul rând, motivul pentru care o femeie alege să mintă poate varia. Poate fi pentru a proteja pe cineva, pentru a evita conflicte, pentru a-și proteja propria imagine sau pentru a obține un beneficiu personal. Indiferent de motiv, minciuna poate afecta relațiile și încrederea în cel care minte.

Una dintre consecințele directe ale minciunii este pierderea încrederii. Când o femeie este prinsă în minciună, cei din jur pot simți dezamăgire și îndoială în ceea ce privește veridicitatea spuselor ei în viitor. Încrederea este un aspect fundamental al relațiilor, iar odată pierdută, poate fi dificil să o recâștigi. Acest lucru poate afecta relațiile interpersonale, inclusiv cele cu partenerul de viață, membrii familiei și prietenii apropiați.

Pe lângă pierderea încrederii, minciuna poate conduce și la complicații emoționale. Femeile care mint pot experimenta sentimente de vinovăție, anxietate sau stres. Aceste emoții pot fi rezultatul conștiinței și al presiunii de a menține minciuna în timp. De asemenea, mințitul continuu poate genera un cerc vicios în care femeia se îndepărtează tot mai mult de adevăr, ceea ce poate afecta negativ starea ei de bine și echilibrul emoțional.

În plus, minciunile repetate pot duce la izolare socială. Când o femeie este percepută ca fiind nepătrunzătoare sau necinstită, prietenii și membrii familiei pot începe să se îndoiască de intențiile și caracterul ei. Acest lucru poate duce la distanțarea relațională și la sentimente de singurătate și izolare.

În cele din urmă, mințitul poate avea consecințe și pentru persoana care a fost mințită. Dacă o femeie minte pe cineva, acesta poate simți trădare sau dezamăgire și poate fi afectat încrederea sa în ceilalți. De asemenea, există riscul ca relația să se deterioreze și să apară tensiuni și conflicte pe termen lung.

Este important să înțelegem că mințitul nu este specific femeilor și că fiecare individ are responsabilitatea de a fi sincer în relațiile sale. Femeile nu sunt singurele care pot minți, iar impactul minciunilor poate fi similar indiferent de gen. Comunicarea deschisă, sinceră și onestă rămâne cheia construirii și menținerii relațiilor sănătoase și durabile, indiferent de sexul persoanelor implicate.

Comentarii