Te iubesc fără cuvinte, poezie cu versuri de Mariana Eftimie Kabbout

 Te iubesc fără cuvinte, poezie cu versuri de Mariana Eftimie Kabbout


Când nu îți spun că te iubesc, să știi ca te iubesc mai mult.

Ești un parfum sublim ce-l simt, fără cuvinte...

E uneori prea greu de spus, prefer să tac și să ascult

Când număr printre picături vechi jurăminte...


Trimite pe Facebook:

 


 Când uit să-ți spun că te iubesc, să nu tresari în visul tău

Și să nu crezi că te-am pierdut printr-o uitare...

Secundă-ți sunt într-un abis, ești clipa sufletului meu;

Prin întunericul prea dens te-mbrac în soare...


Când nu ți-am spus că te iubesc, te-am mai iubit încă o dată

Și neștiind că te ador, mi-ai plâns în brațe.

Smaraldul trist din ochii tăi m-a tot strigat ca altădată,

Lăsând durerea ce-o simțeai să mă agațe.


Când nu-ți voi spune te iubesc, să știi că te iubesc din nou

Și-ți scriu pe buze un sărut ce nu te minte.

Nu mă-nvăța cum să te chem în noapte cu al meu ecou!

Eu știu să-ți spun că te iubesc fără cuvinte...




Iubirea este cel mai frumos si mai inaltator sentiment pe care il poate simti un om. Iubirea te ridica, iubirea iti da aripi, iubirea iti umple sufletul de frumos si de bucurie. Fa din iubire o sarbatoare si traieste fiecare zi cu iubire. 

Iubeste si traieste cu si pentru iubire. Chiar daca aceasta superba poezie de dragoste are titlul Te iubesc fara cuvinte, tu nu uita sa le spui celor dragi ca ii iubesti si mai ales sa le arati prin fapte cat de mult ii pretuiesti, cat de mult tii la ei, cat bine le doresti. 

Ce ar fi omul fara iubire? Ce ar fi omul daca nu ar cunoaste acest minunat sentiment care ne face mai frumosi la chip si la suflet, care ne lumineaza viata si ne pune cel mai frumos zambet pe chip? Ai putea sa traiesti fara iubire? Cum iti imaginezi ca ar fi viata ta daca nu ai mai iubi pe nimeni si nimic?

Mulțumesc de vizionare, nu uita să dai un "share"!

Iubirea fata de Dumnezeu - Schimbarea la fata a Domnului

Iubirea fata de copil - La multi ani, fata mea

Iubirea fata de partener - Casa de piatra

Mesaje de dragoste pe muzica romantica

Iubirea ca o ploaie

Poezie de iubire


În vălul catifelat al nopții senine, 

Înflorește-n suflet o iubire divină, 

Ca un cântec subtil în zbor de privighetor, 

Se deschide-n mine a dorinței izvor.


În struna inimii mele cântă o melodie, 

Ce împleteste a noastră simfonie, 

Ca două stele căzute din ceruri în adun, 

În inima mea aprindând un astru comandant.


Tu ești esența ce mă inspiră și-mi luminezi, 

Viața și visele, când cerul e cuprins de umbre grele, 

Ești licărul din ochiul meu, aurit și eteric, 

Ce-mi alină sufletul și-mi aprinde dorul într-una să atingă nemurirea.


În mâinile tale regăsesc înțelepciunea, 

Și-mi simt ființa vibând de o dulce speranță, 

Prin sărutul tău îngeresc mă vindec de durere, 

Ca un imn sacrat ce renaște din cenușă și fierbere.


În fiecare clipă petrecută în preajma ta, 

Universul se împleteste cu eternitatea, 

Ne îmbrățișăm într-o armonie divină, 

Unde timpul se oprește, iar iubirea ne luminează cărarea.



Ești aroma dulce ce-mi încântă simțurile, 

O poezie sensibilă ce în suflet răsărire, 

În ochii tăi albaștri găsesc oceanul fericirii, 

Ca un vis ce se prelungește în eternitate și misterii.



Cuvintele se împletesc în versuri pline de tandrețe, 

Ca razele blânde de soare ce ne învăluie într-o căldură veșnică, 

Îți deschid inima mea ca pe o carte sacră, 

Ca să citești în ea iubirea ce îți este consacrată.



Iubirea noastră e un dans al sufletelor înaripate, 

În care ne învârtim în pași grațioși și sincronizați, 

Simțim vibrând în fiecare atingere fiorul veșniciei, 

Căci iubirea noastră e eternă, pură și fără sfârșit.



Poezia iubirii noastre să răzbată peste timp și distanță, 

Să aducă alinare și speranță în orice împrejurare, 

Să fie ca o rază de lumină ce ne însoțește mereu, 

Purtându-ne într-un dans al iubirii, într-o eternă cântare.



Așa să fie iubirea noastră, sensibilă și nemuritoare, 

Ca o floare rară în grădina sufletului meu, 

Să ne cuprindă și să ne dăruim cu pasiune și tandrețe, 

Într-o simfonie a inimilor, mereu și mereu.

Comentarii