Cuvinte de dragoste pentru tine. Te iubesc

Bună dimineața la cafea, soarele meu! Bună dimineața, inima mea dulce! Cuvinte de dragoste pentru tine, să îți meargă ziua bine. Te iubesc la nesfârșit, te iubesc un infinit.

Inima mea este templul dragostei. În ea îți adăpostesc iubirea, chipul zâmbitor, ochii strălucitori, mângâierile pe care mi le dăruiești și gândurile tale senine. 

Nu contează cât de înalt e cerul, cât de adânc e oceanul, cât de puternic e vântul, cât de cald e soarele. Contează doar cât de mare este dragostea noastră.

Două inimi îngemănate nu pot fi despărțite de nimeni și de nimic. Să luptăm mereu pentru dragostea noastră, iubirea mea, să ne clădim fericirea în suflete!

Trimite pe Facebook

 

Dragostea este ca o floare gingașă. Trebuie udată zilnic ca să nu se ofilească. Să avem grijă de grădina iubirii noastre, de florile care cresc în ea, să stârpim buruienile. 

Când iubești, chiar și tăcerea e luminoasă și caldă. Iubirea sinceră și profundă nu are nevoie de multe cuvinte, de multe declarații, ci mai degrabă de fapte. 

Iubirea este singurul lucru pe care îl poți împărți la infinit fără să se micșoreze, fără să se piardă. Vreau să îmi impart iubirea cu tine întreaga mea viață, dragostea mea. 

Dragostea este un ocean de emoții în care aș vrea să mă scufund, în care să înot și din care să ies cu sufletul purificat, gata să te iubesc iar și iar, necontenit.

O iubire pe care trebuie să o păzești nu este iubirea perfectă la care toți visează. Să ne iubim cu dăruire și încredere, dragostea mea infinită!

E-atâta fericire ascunsă în doar două cuvinte, dacă sunt rostite din inimă. Te prind de mână, zâmbesc și îți spun din tot sufletul TE IUBESC! 

Pentru tine, iubirea mea infinită!

Îmi încep aceste rânduri cu inima plină de emoție și cu sufletul înălțat către tine, draga mea. În lumea noastră în care timpul parcă se topește și rămânem doar tu și eu, simt nevoia să-ți aduc în dar aceste cuvinte încărcate de iubirea mea neîncetată.

Tu ești raza mea de lumină, farul meu în nopți întunecate, motivul pentru care zâmbetul meu se naște cu fiecare răsărit de soare. În fiecare clipă petrecută împreună, învăț să prețuiesc magia care ne înconjoară și care ne face să ne simțim atât de uniți și împliniți.

Fiecare bătaie a inimii mele strigă numele tău într-un cântec dulce și suav. Ești acea notă perfectă care face simfonia vieții mele să prindă viață și să vibreze în armonie. Nu există cuvinte suficiente pentru a-ți exprima cât de adânc s-a înrădăcinat iubirea mea pentru tine în fiecare celulă a ființei mele.

Am străbătut împreună atâtea etape ale vieții, am traversat împreună atâtea încercări și am celebrat atâtea momente de bucurie. Fiecare experiență trăită alături de tine mi-a deschis ochii spre o nouă dimensiune a iubirii și m-a făcut să realizez că alături de tine, nimic nu este imposibil.

Te iubesc într-un mod în care cuvintele devin mici și neputincioase în fața intensității și profunzimii sentimentelor mele. Ești sursa mea de inspirație, stâlpul meu de susținere și motivul pentru care continui să visez și să mă reinventez în fiecare zi.

Gesturile tale blânde, râsul tău adorabil și felul în care mă privești cu ochii aceia plini de iubire mă fac să simt că sunt cel mai norocos om de pe pământ. În brațele tale găsesc liniștea și siguranța de care am nevoie pentru a înfrunta orice provocare.

Îți promit că voi veghea mereu asupra inimii tale, că voi fi acolo în fiecare clipă a zilei pentru a-ți oferi sprijinul și dragostea de care ai nevoie. Fiecare zi petrecută alături de tine este un dar neprețuit și un nou prilej de a-ți arăta cât de mult însemni pentru mine.

Pentru tine, iubirea mea infinită, voi lupta și voi înfrunta orice obstacol în calea fericirii noastre. Nu există distanță, timp sau încercare care să poată diminua iubirea pe care ți-o port. Ești inima mea și promisiunea mea de a te iubi până la sfârșitul zilelor.

Închei aceste cuvinte cu dorința arzătoare de a te face să simți cât de mult însemni pentru mine și cât de adâncă este iubirea mea pentru tine. Ești izvorul meu de fericire și bucurie și nu pot decât să-mi exprim recunoștința că ai ales să fii alături de mine.

Pentru tine, iubirea mea infinită, înălț un toast în numele dragostei noastre și promit să-ți arăt mereu cât de mult însemni pentru mine. Tu ești răspunsul la toate întrebările și cea mai frumoasă poveste a vieții mele.

Comentarii