Cât te-am iubit! Cât te iubesc! Ce dor sfâșietor îmi e de tine!

 Cât te-am iubit! Cât te iubesc! Ce dor sfâșietor îmi e de tine!

Cât te-am iubit o știm doar noi, luna, stelele, soarele, vântul și ploaia. 

Îmi ardea sufletul în piept când mă gândeam la tine. 

Inima îmi bătea sălbatic, dornică să evadeze și să te îmbrățișeze. 

Pentru tine aș fi renunțat la tot ce aveam și la tot ce eram. 

Trimite pe Facebook

 

 Aș fi luptat cu-ntreaga lume, din toate puterile, pentru tine. 

Vai, cât te iubeam și cât de tare sufeream clipă de clipă! 

Dar soarta a vrut să fie altfel viața mea, tristă și goală.

Să nu te am, să nu te pot îmbrățișa, să sufăr. 

Dar încă te iubesc. Vai, cât te iubesc! Cu dor și cu durere!

Pentru tine, aș rupe în două pământul și marea.

Aș aduna praf de stele să îți învelesc inima.

Aș lăsa florile fără parfum și păsările fără cântec.

Aș opri vântul și ploaia și aș culege soarele din cer.

În loc de toate astea, stau și sufăr în singurătate. 

Mă întreb cum ar fi fost dacă iubirea noastră ar fi înflorit. 

Închid ochii și îmi imaginez viața noastră împreună. 

Ce cald și bine mi-ar fi fost în dragostea ta.

Dar tu nu ești lângă mine și inima îmi sângerează de dor. 

Sufăr și încerc să îmi ascund rănile dureroase. 

Cât te-am iubit! Cât te iubesc! Ce dor sfâșietor îmi e de tine!

Trimite pe Facebook




Cât te-am iubit! Cât te iubesc! Cu fiecare fibră a ființei mele, cu tot sufletul meu, te-am iubit și te iubesc în continuare într-un mod atât de intens și profund, încât cuvintele nu pot cuprinde întreaga esență a acestor sentimente.

Îmi amintesc cu nostalgie de fiecare clipă petrecută alături de tine, de privirile noastre îndrăgostite, de mâinile noastre care se împleteau ca două jumătăți perfecte. Fiecare moment alături de tine a fost o călătorie magică, o simfonie a inimilor noastre care băteau în același ritm, într-o armonie desăvârșită.

Dar acum, când distanța ne separă și nu te am lângă mine, dorul care mă sfâșie este insuportabil. Gândurile mele călătoresc mereu către tine, ca și cum inima mea ar ști exact drumul către locul în care sufletul tău se ascunde. Îmi amintesc fiecare gest, fiecare râs, fiecare atingere și fiecare sărut. Aceste amintiri mă inundă, iar durerea lipsirii tale se resimte în fiecare celulă a trupului meu.

Mi-e dor de mirosul tău dulce, de felul în care zâmbeai și de râsetele noastre care umpleau întreaga cameră. Îmi amintesc cum mâinile tale îmi mângâiau părul, iar privirea ta îmi dădea puterea de a depăși orice obstacol. Tu ai fost lumina mea, raza de speranță în cele mai întunecate momente.

Cât de mult mi-aș dori să pot întinde mâna și să te ating din nou, să-mi pierd privirea în ochii tăi adânci și să-mi simt inima făcând salturi de bucurie. Dar chiar și în absența ta, dragostea noastră rămâne neclintită și eternă. Fiecare bătăi a inimii mele îți poartă numele, fiecare gând este către tine.

În fiecare noapte, când privirea mea se pierde în adâncul cerului, îmi doresc ca undeva, într-un colț al lumii, să simți căldura și dragostea pe care ți le trimit în gând. Sper că și tu simți acest dor sfâșietor care mă cuprinde, căci suntem legați într-un mod atât de profund, încât nimic nu poate distruge ceea ce am construit împreună.

Cât te-am iubit! Cât te iubesc! Nicio distanță, nicio separare nu poate diminua dragostea mea pentru tine. Ești și vei rămâne în inima mea pentru totdeauna, ca un ecou dulce care mă însoțește în fiecare clipă. Te iubesc dincolo de cuvinte și dorul meu de tine este dovada că dragostea noastră transcende timpul și spațiul.

Comentarii