sâmbătă, 17 septembrie 2022

Pentru tine, iubirea mea infinită!

Pentru tine,  iubirea mea infinită!


Astăzi simt ce nu am mai simțit

Te iubesc cum nu am mai iubit.

Îmi iau martori stelele și luna,

Că voi fi cu tine-ntotdeauna.

Îmi iau martor soarele din cer,

Că te voi iubi întotdeauna sincer.

Trimite pe Facebook

 

Serile reci și-ntunecate,

Îmi par acum de-a dreptul fermecate.

E de ajuns să te privesc zâmbind

Și iată, nu mă satur de iubit.

Pentru tine,  iubirea mea infinită,

Sper să ne fie viața fericită. 

Să ne iubim cum nu s-a pomenit,

Acum, și mâine, și un infinit. 

Când nu ești lângă mine inima mă doare

Și când te țin în brațe e mare sărbătoare. 

Un infinit de te-aș iubi, eu nu m-aș sătura

Și-n fiecare clipă, săruturi ți-as fura. 

Să ne iubim întreaga viață infinit,

E tot ce sufletu-mi vreodată a dorit. 

Și îți mai scriu o dată TE IUBESC

Cu stele care-n noapte strălucesc. 

 Trimite pe Facebook 

 







Pentru tine, iubirea mea infinită!

Aș vrea să-ți transmit, în cuvinte, cât de adânc și de vast este oceanul iubirii mele pentru tine. Sufletul meu a fost prins în vârtejul magiei tale încă de la prima noastră privire, iar de atunci nu a mai existat cale de întoarcere. Ai intrat în viața mea ca o rază de lumină, transformând-o într-un paradis al sentimentelor intense și sincere.

În fiecare clipă petrecută alături de tine, simt că sufletul meu se înalță și că tot Universul își ține respirația, privindu-ne cu admirație și invidie. Ești răsăritul și apusul meu, lumina ce mă încălzește și muzica ce-mi cântă în inimă. Prin tine, am descoperit un sens mai adânc al vieții și un potențial infinit de iubire.

Fiecare atingere a mâinilor noastre declanșează un val de emoții care mă cuprinde într-o extaziantă fericire. Fiecare sărut este o călătorie într-un tărâm magic, în care timpul se oprește și doar noi existăm, uniți într-o legătură invincibilă. În ochii tăi, găsesc reflectate toate visele și aspirațiile mele, iar zâmbetul tău îmi amintește că în tine am găsit acel ceva special, un dar neprețuit al destinului.

În fiecare zi, mă trezesc cu inima plină de recunoștință că te am lângă mine. Fiecare bătaie a inimii mele îți este dedicată, fiecare gând al meu îți poartă numele. Iubirea noastră se împletește într-un dans al pasiunii și al înțelegerii profunde. Ești sprijinul meu în momentele dificile și bucuria mea în momentele de fericire. Fiecare provocare a vieții devine ușoară atunci când te am alături.

Îmi doresc ca fiecare clipă petrecută împreună să fie presărată cu magie și să ne hrănească sufletele însetate de iubire. Cu fiecare zi ce trece, iubirea noastră crește și se consolidează, transformându-se într-o forță imposibil de distrus. Suntem înălțați de dragoste, fericiți într-o lume a noastră, în care nimic nu contează mai mult decât unul pentru celălalt.

Închei acest cuvânt emoționat cu o promisiune solemnă: te voi iubi mereu, cu aceeași intensitate și adâncime. Indiferent de provocările ce vor veni în calea noastră, vom rămâne uniți, înfruntând împreună toate furtunile și savurând fiecare moment de fericire. Pentru tine, iubirea mea infinită nu va cunoaște sfârșit.

Te iubesc dincolo de cuvinte și timp. Tu ești sufletul meu pereche, raza mea de soare și bucuria mea de a trăi. Ești totul pentru mine, iar în prezența ta simt că universul devine complet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu