Urari de Sf Maria 2022

 Urari de Sf Maria 2022

Principala sarbatoare a Mariei este pe data de 15 august 2022 Adormirea Maicii Domnului sau Sfanta Maria Mare, iar pe 8 septembrie se sarbatoreste Nasterea Maicii Domnului sau Sfanta Maria Mica. Poti trimite urari de sf Maria atat pe 15 august, cat si pe 8 septembrie.

Te invit sa vizionezi un videoclip de exceptie cu urari de Sf Maria 2022. Este o felicitare de sf Maria perfecta pentru toti cei care poarta numele de Maria sau derivatele - Marina, Marian, Marin, Mari, Marioara, Mariuca, Mioara, Marilena, Marinela, Marinel si asa mai departe.

Trimite pe Facebook:

 

 Toti cei care poarta aceste nume isi serbeaza ziua onomastica de Sfanta Maria. 

Urari de Sf Maria. Urari frumoase de la multi ani Maria. 


Gandul meu la tine zboara,
Ma rog la Sfanta Fecioara
Fie ca raul sa piara
Ca sa ai viata usoara. 

Sa-ti fie ziua frumoasa
Pe cat esti de inimoasa,
Sa fii, draga, sanatoasa,
Si mereu victorioasa!

La multi ani, Maria! Sa ai o zi onomastica minunata, cu sanatate, fericire, pace in suflet si familia aproape!

La multi ani celor care isi serbeaza astazi ziua onomastica! Multa sanatate, liniste sufleteasca, armonie in casa si belsug pe masa!

La multi ani, om cu nume sfant si suflet bun! Sa iti fie ziua minunata, cu bucurii, sanatate, prosperitate si tot ce iti doresti sa se implineasca! 

Fie ca Sfanta Maria sa te ocroteasca mereu, sa aiba grija de casa ta, de familia ta, de sufletul si inima ta buna! 

Aici gasesti felicitari de Sfanta Maria, felicitari pentru cei care poarte numele Sfintei Maria. La multi ani pentru cei care-si serbeaza ziua onomastica de Sfanta Marie. Urări de ”la mulți ani” de Sfântă Marie Mică. Sms la multi ani Maria.

Trimite prietenilor de pe facebook si celor dragi tie cele mai frumoase urari de Sf Maria 2022. Fa-le o bucurie si o surpriza placuta de ziua lor onomastica, asa cum este frumos si elegant sa procedezi de fiecare data cand este o zi mare, o sarbatoare importanta la care oamenii isi sarbatoaresc ziua numelui. 

"Adormirea Maicii Domnului este o sărbătoare ortodoxă și catolică celebrată pe 15 august, în care se comemorează trecerea Fecioarei Maria din această lume.

Potrivit scrierilor apocrife despre Adormirea Maicii Domnului, Fecioara Maria și-a trăit ultimii ani pe pământ la Efes, alături de Ioan Evanghelistul. Ea nu a gustat niciodată moartea, ci pur și simplu a adormit, ca toți oamenii, curând după aceea fiind ridicată cu trup și suflet la ceruri (exact ca Isus din Nazaret). Cei care au fost martorii acestui miracol au fost ucenicii lui Isus și prietenii Sf. Maria." - sursa wikipedia

Vreau sa le urez un sincer si calduros La multi ani prietenilor mei de pe facebook si youtube, tuturor celor care isi serbeaza numele de Sfanta Maria. Mi-ar fi imposibil sa urez fiecaruia in parte, pentru ca sunt foarte multi, insa sper din suflet ca urarile mele sa ajunga la ei si sa ii bucure, dar mai ales sa se implineasca. 

Vezi si articolul despre ceea ce se intampla intre 15 august si 8 septembrie in fiecare an. 

Urari frumoase de la multi ani gasesti si aici - La multi ani, fata mea


Mereu m-am intrebat un anumit lucru. Mi-ar fi usor sa caut pe internet ca sa aflu raspunsul, insa prefer sa nu o fac pentru ca as vrea sa aud explicatiile voastre. In plus, imi place sa imi imaginez eu in gand cum ar trebui sa fie. Poate ca intr-o zi vom pune alaturi ideile sivom descoperi daca gandim la fel sau diferit.
 
Intrebarea mea este: fetele si femeile care poarta numele de Ana-Maria cand isi serbeaza ziua onomastica? De Sf Maria sau de Sf Ana? Sau cu ambele ocazii le este permis sa primeasca urari, sa organizeze petreceri, sa se distreze? 

Imi vine sa rad in timp ce scriu aceste cuvinte, caci nu vad cum mi-ar putea interzice mie cineva sa ii urez Anei-Maria la multi ani in oricare zi as vrea, la fel cum nu i-as putea interzice ei sa se bucure de urarile primite. 

Va pup si va doresc numai bine! 




Comentarii