Rugăciune către Născătoarea de Dumnezeu

Rugăciune către Născătoarea de Dumnezeu

Împărăteasa mea preabună şi nădejdea mea, Născătoare de Dumnezeu, primitoarea străinilor şi ajutătoarea săracilor, bucuria celor mâhniţi, acoperitoarea necăjiţilor, vezi-mi nevoia, vezi-mi necazul; ajută-mă ca pe un neputincios, hrăneşte-mă ca pe un străin. 

Necazul meu îl ştii: dezleagă-l precum vrei, că nu am alt ajutor în afară de tine, nici altă folositoare grabnică, nici altă mângâietoare bună în afară de tine, Maica lui Dumnezeu, ca să mă păzeşti şi să mă acoperi în vecii vecilor.

Trimite pe facebook:

 

Aici poti gasi o rugaciune pentru liniste sufleteasca. Incerc intotdeauna sa aleg rugaciuni scurte, rugaciuni puternice care spun in doar cateva cuvinte ceea ce uneori poti auzi in sute de vorbe. O rugaciune scurta si puternica poate fi spusa oricand, de catre oricine. 

Important este sa ai credinta, sa iti pastrezi sufletul curat si sa fii om. Spune rugaciunea in liniste, cand esti doar tu cu gandurile tale. Concentreaza-te pe cuvintele pe care le spui, ca si cum ai putea vedea tot ceea ce ele vor sa iti arate. 

Imi amintesc cu nostalgie de bunica mea. Era o femeie slaba, dar cu un moral excelent, cu o tarie de caracter incredibila, cu o credinta nestramutata in fortele binelui. 

Ei bine, bunica avea in camera ei o icoana cu Domnul Isus Hristos. In fata ei ingenunchia seara de seara pentru a-si face rugaciunea inainte de culcare. Noi, copiii, o urmaream din pragul dormitorului. O vedeam cat de concentrata era la rugaciunea ei.

Cand termina, isi facea cruce si se ridica. Abia atunci ne observa, pe mine si pe sora mea. Inca mai am impresia ca ar fi ramas ingenunchiata sa isi termine rugaciunile si daca ar fi inceput un cutremur sau cine stie ce calamitate. 

Pentru bunica mea, rugaciunea de seara era lucrurl cel mai important de facut inainte de somn. De asemenea, dimineata, cand se trezea, isi facea rugaciunea inainte de a-si bea cafeaua sau de a face orice altceva. 

Cel mai probabil de aici isi tragea seva, puterea de a infrunta orice greutate a vietii si de a lupta pentru tot ceea ce avea nevoie, desi nu avea nevoie de prea multe lucruri materiale. Bunica mea a murit la varsta de 84 de ani, cu zambetul pe buze, probabil bucuroasa ca urca in Imparatia Cerurilor. 

Trimite mai departe aceasta rugaciune pe facebook, pe whatsapp, oriunde crezi ca poate sa ajunga la cei care au nevoie de rugaciuni scurte, dar puternice, la cei care au credinta si care stiu cat este de important sa ai liniste in suflet si puterea de a trece peste orice greutate. 




Odihna vesnica pentru cei plecati de langa noi


Comentarii