O seara placuta, dragi prieteni!

 O seara placuta, dragi prieteni!

Seara de vineri sa va gaseasca sanatosi si sa va aduca tot ce va doriti. Fie ca toate grijile si supararile voastre sa apuna odata cu soarele! O seara minunata si un weekend cat mai placut alaturi de cei dragi voua!

O seara frumoasa pentru toti prietenii mei de pe facebook. Un gand frumos de seara pentru toti prietenii mei. Sa aveti o seara inmiresmata ca un trandafir proaspat inflorit. 

O seara placuta si senina, cu ganduri bune, sanatate si cat mai multe bucurii!

O seara placuta, dragi prieteni! Inserarea sa va aduca liniste sufleteasca, intelegere in familie si clipe minunate alaturi de cei dragi!

O seara placuta si reusita! Sa va cante inima de bucurie, sa aveti soare in suflet si belsug pe masa!

Trimite pe Facebook:

 


"Îți doresc o seară magică, în care să te relaxezi și să te bucuri de fiecare moment. Să ai parte de liniste, iubire și bucurie!"


"Seara este momentul perfect pentru a-ți pune gândurile în ordine și pentru a te conecta cu frumusețea din jur. Să ai o seară minunată și liniștită!"


"În această seară, lasă-ți sufletul să zboare liber și să te conducă către fericire. Să te înconjori de oameni dragi și de lucrurile care îți aduc bucurie!"


"Fiecare seară este o oportunitate de a încheia ziua cu zâmbetul pe buze și cu inima plină de recunoștință. Să ai o seară minunată și să te bucuri de clipele magice!"


"Seara este momentul în care lumea se liniștește, iar sufletul se deschide către frumusețea din jur. Să te înconjori de lucrurile care te inspiră și să ai parte de o seară plină de energie pozitivă!"


"Îți doresc o seară presărată cu raze de soare și cu o briză blândă. Să te bucuri de fiecare moment și să îți încarci sufletul cu liniște și armonie!"


"Seara este momentul perfect pentru a-ți lăsa grijile deoparte și a te relaxa. Să ai parte de momente de liniște și de bucurii neașteptate în această seară minunată!"


"Închide ochii și lasă visele să te călăuzească într-o seară plină de frumusețe și de împliniri. Să te bucuri de fiecare clipă și să ai o seară minunată!"


"Seara este ca un tablou în care culorile aduc liniște și armonie în suflet. Să te înconjori de această frumusețe și să ai parte de o seară minunată!"


"Îți doresc o seară plină de râsete, de îmbrățișări calde și de momente de liniște în compania celor dragi. Să ai o seară minunată și să te bucuri de frumusețea serii!"

Sper că aceste mesaje să-ți aducă zâmbetul pe buze și să-ți ofere o seară plăcută!

 Ce poate fi mai placut decat sa stii ca ai prieteni care se gandesc la tine si care iti trimit prin sms sau direct pe facebook o urare de seara placuta? Fie ca toate gandurile bune pe care le veti primi de la prieteni sa se implineasca, iar viata voastra sa fie mai frumoasa, mai reusita, mai plina de fericire. 

Sper sa va placa poza pe care v-am pregatit-o. Dragii mei, sa aveti o seara minunata si o noapte linistita oriunde in lume v-ati afla si orice ati face!




Spune-mi intr-un comentariu daca ai nevoie de o urare frumoasa pentru cineva drag, iar eu voi incerca sa ti-o pregatesc. Poti cauta si printre multele felicitari muzicale pe care le-am postat deja pe youtube, poate gasesti acolo ce ai nevoie. 

Ganduri bune pentru prieteni

O seara binecuvantata

O seara de vineri frumoasa

SMS de buna seara. Urari de buna seara. Mesaje de buna seara. Vineri seara. O seara placuta tuturor prietenilor mei de pe facebook si de pe youtube. Va multumesc pentru ca ma urmariti si ma sustineti cu un like, o distribuire, un comentariu, o vorba buna. 

Am un prieten drag si vechi, din vremea adolescentei noastre. De cate ori ne intalnim, trecem direct la povesti, fara sa mai pierdem vremea salutandu-ne. As vrea sa stiu daca mai este cineva pe aici care procedeaza asa?

Eu am petrecut multe seri jucand rummy cu prietenii mei. Este un joc de societate care imi place mult si cumva la fel de mult le place si prietenilor mei, si celor din familia mea. Pentru noi, o seara placuta este o seara in care jucam rummy pe etalate, bem sucuri si povestim. 

Cata vreme a fost pandemie si restrictiile nu ne-au permis sa ne intalnim, am ales sa ne jucam impreuna, dar separat. Adica ne-am facut echipa online, pe un site, si ne-am jucat de pe telefoane. Am petrecut multe seri frumoase in acest fel. 

Va doresc si voua sa aveti o seara placuta, indiferent care va sunt pasiunile! M-as bucura daca mi-ai spune intr-un comentariu ce jocuri de societate iti plac si cum te saluti cu prietenii tai cand va intalniti. 

Comentarii