duminică, 12 mai 2024

Buna dimineata!

 Sper ca ati avut o noapte linistita si ca ziua de azi va aduce un soare cald care sa straluceasca pe cerul vostru. Va spun buna dimineata la cafea si va ofer in dar o cafeluta buna. 

O ceșcuță de cafea

Pentru prietena mea.



Cafeluță aromată,

Să-ți zâmbească lumea toată!




Galben-soare, galben-pal,

Te iubesc pân-la final!




Buna dimineata, dragi prieteni! Va doresc voua ceea ce imi doresc si mie - sa fim sanatosi, sa avem o zi senina si sufletul plin de bucurie! O zi placuta!

Gânduri balsam din suflet pentru suflet: Cărți pentru femei în română


carti pentru femei



În fiecare dimineață, lumina timidă a zorilor sosește îmbrățișată de aroma caldă a cafelei proaspăt măcinate. În tăcerea începutului de zi, o ceașcă de cafea devine raza de soare care străpunge norii, aducând cu sine promisiunea unei zile pline de posibilități. În fiecare înghițitură se ascunde povestea unei iubiri neîmblânzite, iar fiecare freamăt al cafelei amestecă în sufletul meu trandafiri galbeni înfloriți în grădinile fericirii.

În răsăritul zorilor, învăluit de mirosul dulce-alunecos al cafelei, îmi găsesc alinarea în simplitatea acelei tăceri. Prin fereastră, lumina matinală străbate, îmbrățișându-mă cu tandrețea unui trandafir galben înflorind. În fiecare învăluire a aromei, mă pierd în labirintul sentimentelor deosebite, unde timpul se oprește într-o clipă, iar fiecare gură de cafea devine o călătorie către noi orizonturi ale sufletului și ale vieții.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu