Buna dimineata de la malul marii

 Buna dimineata de la malul marii

Astazi te invit sa bei cafeaua alaturi de mine, la malul marii. Nimic nu se compara cu placerea de a sta pe nisipul cald la prima ora a diminetii, cand soarele abia rasare, ca sa te bucuri de frumusetea naturala a pamantului, de mirosul marii, de cantecul ei. 

In asemenea momente sufletul ti se umple de bucurie, gandurile se limpezesc, iar inima tresare de fericirea de a gusta o cafea aromata intr-un loc special. 

Buna dimineata de la malul marii! Bucura-te de viata, de cantecul sublim al valurilor, de briza racoroasa care mangaie tarmul si de cantecul pasarilor care zboara libere pe cerul insorit. 

Trimite pe facebook:

 

 La malul marii omul se simte liber, asa ca iti doresc sa te bucuri de cafeaua proaspata si aromata pe care ti-am pregatit-o, de soarele care abia rasare si de urarile mele de bine pe care ti le trimit din suflet. 

Tocmai de aceea am ales sa te invit la malul marii, ca sa iti bucur sufletul. Iti spun buna dimineata si te invit pe canalul meu de youtube, Urari Mesaje Felicitari, ca sa descoepri toate urarile pe care ti le-am pregatit si pe care le poti trimite mai departe prietenilor pe whatsapp, pe facebook sau unde mai doresti tu. 

Vreau sa iti spun, de asemenea, ca pe canalul meu de youtube vei gasi nenumarate videoclipuri de tip felicitare muzicala cu mesaje frumoase, cu urari pentru diverse ocazii, de la urari de buna dimineata si urari de noapte buna si pana la felicitari pentru zile de nastere, urari pentru zi onomastica, urari pentru botez, urari de nunta si asa mai departe. 

Buna dimineata de la malul marii. Te invit sa dai clic AICI pentru a urmari videoclipul. Nu uita sa te abonezi si sa apesi clopotelul ca sa afli imediat cand postez un nou videoclip pe canalul de youtube. 



Am sa iti spun si o scurta poveste pe care am trait-o la malul marii candva. Ma cazasem la cort intr-un camping. Era mult tineret acolo. Glumeau, radeau, cantau... Intr-o seara, un baiat a invitat o fata in cortul lui. Fata, in gluma si cu prezenta de spirit, l-a refuzat razand, cu o intrebare: tot in cort, tot in cort? Si asta pentru ca ea avea deja partener si, desigur, erau cazati la cort, in acelasi camping. 

Buna dimineata de la malul marii cu o cafeluta aromata si cu bucurie in suflet. O zi buna si vesela, asa cum vesela este atmosfera de la mare in zilele de vara. Pupici! 


Buna dimineata de la malul marii

Prin razele timide ale soarelui, care se strecoara printre norii deasupra orizontului, lumina se reflecta cu gingasie pe suprafata albastra a marii. Valurile danseaza lin pe nisipul fin, lasandu-si amprenta lor efemera pe plaja vasta si nebatuta de timp. Este un spectacol maret al naturii, un moment sacru care se dezvaluie in fiecare dimineata, la malul marii.

Simturile sunt trezite la viata de adierea proaspata a vantului marin, care purifica aerul si invaluie totul intr-o aura de prospetime si liniste. Mirosul sarii si al algei marine imi inunda narii, aducandu-mi aminte de gustul inconfundabil al aventurilor pe care le-am trait pe aceasta coasta minunata.

Pasii mei se scalda in nisipul cald, iar fiecare granula pare sa ma imbie la un nou inceput. Privirea mi se pierde in infinitul albastru al marii, unde cerul se contopeste cu apele si unde pare ca nimic nu este imposibil. Acest loc magic ma transpune intr-o lume aparte, unde timpul isi pierde puterea asupra mea si totul devine posibil.

Ritmicitatea valurilor devine acompaniamentul perfect al gandurilor mele, iar in fiecare spuma ce se ridica si se retrage, parca vad oglindirea unui nou vis. Imi inalzesc sufletul in lumina aurie a rasaritului, care se revarsa peste orizont si ma invaluieste cu promisiuni de o zi plina de miracole si impliniri.

Pasarile marine, aripile lor tandre si graitoare, strabat cerul ca niste mesageri ai libertatii si alinarii. Ele ma invata ca viata este un zbor continuu, iar orizonturile nebanuite ne asteapta sa le descoperim cu inima deschisa si curajoasa.

Privirea mea se opreste asupra oamenilor care se plimba pe faleza, absorbind frumusetea diminetii de la malul marii. Imbratisati de linistea acestei lumi, ei par sa se regaseasca pe sine si sa isi gaseasca echilibrul interior. Rasetele lor pline de bucurie se amesteca cu sunetul valurilor si al ciripitului pasarelelor, creand o sinfonie a fericirii si a armoniei.

Buna dimineata de la malul marii este un imbold pentru a lasa toate grijiile si stresurile cotidiene sa se topeasca in apa sarata. Aici, fiecare clipa pare eterna, iar fiecare suflare devine un tribut adus frumusetii naturii si vietii in sine.

Dincolo de orice cuvinte, dincolo de orice gand, simt ca aceasta dimineata de la malul marii imi atinge sufletul si ma umple de energie si recunostinta. Imi promit ca voi pastra amintirea acestei zile minunate in inima mea si ca voi intoarce mereu privirea catre marea albastra, regasindu-mi bucuria si linistea interioara.

Buna dimineata de la malul marii, un salut plin de iubire si reverenta catre maretia naturii si catre frumusetea vietii în toate manifestarile sale.

Comentarii